Szállodák, szálláshelyek Ázsiában
Bevezetőként és nem elrettentésként, az oldal alján írunk pár elgondolkodtató sort a lehetséges problémákról. Mi történhet a szállás (hotel, üdülő, apartman ...) foglalásakor. Ennek (igaz) rémmeséi, sok problémát okoztak régebben, hiszen vendégeink mindig rajtunk kérték számon, ha bármi megrázó szállás probléma történt is velük. Ezért kitaláltunk valamit, hiszen...
... „Mi már itt vagyunk otthon”…
A mi megoldásunk – szállás foglalás velünk, teljes biztonságban
A Trusted Hotel Partner program
Mi már itt, Ázsiában vagyunk otthon, ezért pontosan ismerünk minden lényeges körülményt. Ezt fel is használjuk arra, hogy kicsit fokozzuk vendégeink utazási élményét is. Ennek egyik alapvető lehetősége a jó minőségű, kényelmes és sok és jó szolgáltatással rendelkező szálláshelyek rendelés garanciával történő ajánlása is.
A honlapjainkon ajánlott szállodákkal, üdülőkkel(reszortokkal) és egyéb szálláshelyekkel mindig és minden rendben van. Sok vendégünk személyes tapasztalata segít minket az aktuális partner és szállás lista összeállításában.
Nem könnyű egy szálláshelynek felkerülni erre a listára, rajta maradnia azonban igazán nagyon nehéz! Rendszeresen ellenőrizzünk szálláspartnereink „fizikai” állapotát, szolgáltatásaik fajtáit és minőségét is akár személyesen is. De, a legfőbb és leghitelesebb ellenőrzés nem más, mint vendégeink személyes tapasztalata! Véleményük döntő fontosságú a szállás partner megítélésében. És elég egy jogos panasz, egy meg nem oldott vendég probléma, és a szállás egy időre már le is kerül az ajánlott partnerek listájáról. Ha a kihágás a még elfogadhatónál durvább, akkor örökre töröljük az elkövetőt partnereink közül.
Egyéni foglalási rendszerünk
Nyugodtan választhat a honlapjainkon szereplő választékból, mert ezek mind a Trusted Hotel Partner programunkban szereplő szállások. de kérjen tájékoztatást a megrendelés előtt, az aktuális körülményekről.
De, nálunk ez nem egy kizárólagos lehetőség! Ha olyan szállást talál, ami kedvére való, de nincs benne a listában, kérjük, írja meg nekünk. Mi leellenőrizzük azt és a környezetét, vendégkörét is. Ezután megírjuk róla a véleményünket. Ha olyan, amit mi is szívesen ajánlunk a jövőben, az aktuális és biztonságos foglalási linkjét is megküldjük önnek.
Belső Online foglalási rendszerünk
A nagy foglalási rendszerek alapproblémája az, hogy nem tudják ellenőrizni azt a gyakran millió szálláshelyet, amit hirdetnek. Ennél a formánál azt javasoljuk, válassza ki az önnek legjobban tetszőket, de megrendelés előtt kérjen tájékoztatást tőlünk.
„Helyi” cégként tagjai vagyunk az ázsiai hivatalos utaztatási rendszereknek. hozzáférünk a turisztikai hatóságok belső szállásfoglalási rendszereihez. A rendszerekben kezelt szállodák nagyon komoly ellenőrzés alatt vannak. Náluk nem fordulhat elő az "elrettentő részben" felsorolt problémák egyike sem. Sőt, semmilyen másféle sem. Javasoljuk, használja ki ezt a biztonságos lehetőséget!
Segítünk kiválasztani a legmegfelelőbb szállást.
Ajánlott szállásainkat 3 kategóriába soroltuk be, ár és szolgáltatási szint szerint. A besorolás nem a „csillagok” szerint, hanem vendégeink véleménye alapján történik. Ezek : a gazdaságos, a kényelmes és a nagyon jó kategóriák. Nevük mindent elmond... A lista folyamatosan változik és bővül, de mindig biztonságos. Viszont egyre nagyobb, ezért nem könnyű a választás. A legjobb, ha kapcsolatba lép velünk és közösen kiválasztjuk a legjobbat.
Nyaraló szállások AGODA foglalása
Itt valami nagyon nem stimmel! Nem ajánljuk a foglalási rendszereket senkinek és sehol sem, de mégis van AGODA rendszerünk…
Igen, van és nem félünk használni sem! DE, nem úgy mint mások! Honlapjainkon csak a Trusted hotel Partner programunkban is szereplő szállások AGODA linkjei szerepelnek. Tesszük ezt annak érdekében, hogy vendégeink a lehető legjobb feltételek szerint tudjanak szállást foglalni. Utazásuk foglalásakor sokan még nem tudják, mi lesz a „vége”, a körút után hová és mennyi időre szeretnének elmenni egy kis egyéni nyaralásra. A nyaralások szállodáinak ára, lehet hogy változik, vannak promóciók és akciók. Ezek jól kihasználhatók, ha a nyaraló szállodákat honlapunk AGODA fiókunkon keresztül, de önállóan foglalják vendégeink. Nekik nem kerül többe és a mi munkánkat is segítik vele.
Ajánlott nyaralóhelyek és szállások Vietnámban
Vietnámi honlapunk sok üdülőhelyet ismertet. Ezeken az oldalakon szerepelnek az ott javasolt, megbízható Trusted hotel Partner szálláshelyek is. A megadott linkeken keresztül ezek a szállások foglalhatók is. Jelenleg az alábbi (remek) helyek oldalain található meg ez a szolgáltatás:
CON DAO – Távoli Paradicsom a tenger közepén
DA NANG és HOI AN – Ázsia Riviérája
PHAN THIET és MUI NE – 50 km tengerparti boldogság
NHA TRANG – Több mint egy tökéletes tengerparti üdülőhely
Hamarosan további üdülőhelyek és ajánlott szállások is csatlakoznak ehhez a listához. Terveink szerint az alábbi helyekre terjesztjük ki ezeket a szolgáltatásokat:
VUNG TAU, HO TRAM, QUI NHON, PHAN RANG, LANG CO…
Szeretne igazán jó szállásokat utazásához? Írjon nekünk, szívesen segítünk!
IGAZ RÉMMESÉK A SZÁLLÁSFOGLALÁSRÓL
Vendégeink legtöbbje számára a nyaralás remek élmény, de… Sokszor hallottunk keserű szavakat is…
Időközben eltűnik a szállás…
Az utóbbi időben tele lett az Internet a legnagyobb szállásközvetítő oldalon lefoglalt és gyakran ki is fizetett szállások eltűnésével. A vendég megérkezik a visszaigazolt szálláshoz és annak csak hűlt helyét találja, ami a lehető legkínosabb helyzet. Reklamálhat a foglalási oldalon, de mire választ kap, ha kap egyáltalán, lemegy a nap. Gyakran többször is. Laknia meg csak kell valahol. Az ok egyszerű: rengeteg szálláshely zárt be, ment tönkre a járvány alatt. Nekik a legkisebb dolguk is nagyobb, mint a szállásközvetítő tájékoztatása, regisztrációjuk törlése. A buta mesterséges intelligencia meg dolgozik tovább, osztja a foglalásokt. A vendég foglalása és pénze pedig csak elég a vihar során.
Ez nem az, mint a honlapján…
A szállodai honlapok nem azért készülnek, hogy örök igazságokat hirdessenek, hanem, hogy eladják a szobáikat. A felső kategóriás szállodáknál a kettő ugyanaz, mert gondosan odafigyelnek arra, hogy amit kitesznek az internetre, azt találják a látogatók is a helyszínen.Nem egészen így járnak el az alacsonyabb kategóriás szállások. Nem is tehetnek mást, mert itt rettenetesen erős a verseny... Tengerparti üdülőhelyeken mindig ellenőrizzük le - ha egyáltalán lehet - az „igazságot”. Próbáljunk tanácsot kérni olyanoktól, akik már megfordultak a helyszínen.
Etnikailag szennyezett…
Bármilyen jó is a szálloda, mindenképpen üzleti vállalkozás, ami abból él, hogy vendégeket fogad. Ezért nehezen tud ellenállni annak, ha egyszerre pár száz vendége érkezik, Oroszországból, Kínából, Indiából. Nincs velük semmi baj, csak annyi, hogy más környezetben szocializálódnak, mint az Európából érkező látogatók. Saját környezetükben, minden OK velük, de összekeverni őket más nációkkal nem a legjobb ötlet.
Ha reggelizett már harákoló, köpködő és a reggeli jó minőségét hangosan böfögve méltató távol-keleti vendégekkel… Ha önkéntelenül is részt vett a szomszéd szobában hajnalig tartó vodkapartin, alvás helyett…
Ha élvezte már néhány tucat indiai gyerkőc féktelen tobzódását a medence partján, miközben szüleik boldogan tömték magukba kézzel az uzsit…
… gyorsan rádöbbenhet arra, hogy valahogy nem választott jól.
Minden OK vele, de a környék…
Az sem jó ómen, ha éppen nyaralása során - az egyébként tökéletes szálloda mellett - elkezdődik egy építkezés. A munkák mindig éjszaka folynak, mert a nappali 40 fokban ember a trópusokon nem dolgozik. Ez a helyzet gyakran zajos, a földgépek éneke pedig, amihez a cölöpverő gépek adják a ritmust, nem a legszebb altatódal… A „közvetlen tengerpari” kifejezés is tud meglepetés okozni rendesen…”
Az sem jó ómen, ha éppen nyaralása során - az egyébként tökéletes szálloda mellett - elkezdődik egy építkezés. A munkák mindig éjszaka folynak, mert a nappali 40 fokban ember a trópusokon nem dolgozik. Ez a helyzet gyakran zajos, a földgépek éneke pedig, amihez a cölöpverő gépek adják a ritmust, nem a legszebb altatódal…
A vízlépcső
Ez a világ minden táján kedvelt fogás az olcsó szállodáknál, amit online értékesítenek. Megérkezik a vendég a tengerparti szállodába, és a szabadkozó, sajnálkozó recepciós azzal fogadja, hogy: sajnos elnéztük a foglalást /az előző vendég megbetegedett, még két nap, amíg fertőtlenítjük a szobát / beázott, nincs másik… DE, természetesen a saját költségükön szereztek másikat, ami szebb is, drágább is... Máris átvisszik a kedves vendéget.
Az ilyen „első lépcsős" hotel a teljes kapacitásuk többszörösét szokta adni szezononként. A felajánlott új szállás (hotel, üdülő) mindig jóval messzebb van a tengertől és olcsóbb kategóriás. A végeredmény mindig az, hogy a vendég valahol a világ végén köt ki a tengerparthoz képest, túlfizeti a szállást, és csalódik.










